Nevoia mare a timpului este o consecință a advertising-ului.
Trăim într-o lume a advertising-ului, de dimineața și până noaptea suntem ”sfătuiți” ce să facem: te speli pe dinți cu o anume pasta de dinți, bei cafeaua asta, te îmbraci așa, conduci mașina asta, vorbești la telefonul ăsta ”deștept” ...din rețeaua asta, tipărești pe imprimanta asta, folosești mobilierul ăsta, mănânci la restaurantul ăsta, bei băutura asta, mergi la doctorul ăsta, cumpără medicamentul ăsta, spală cu detergentul ăsta, folosește crema asta, poartă pantofii aștia, cumpără jucăriile astea, împrumută-te de la banca asta...suntem stimulați să consumăm de toate chiar dacă nu ne sunt de folos, iar noi nu suntem pregătiți biologic să putem face față acestui bombardament de informații, pentru că avem aceleași 24 de ore pe care le aveau și  bunicii nostrii. Cumva din această cauză se creează frustrarea că nu putem să ajungem peste tot, să cumpărăm tot, să le facem pe toate și știm că ne propunem să facem multe, iar reclama ne face să ne dorim și mai mult, mai mult mai mult.
  Prin publicitatea pe care o face Media PIO, încercăm să informăm oamenii corect cu privire la produsul sau serviciul pe care clientul îl oferă consumatorului final, creăm interfața între ofertant și consumator,  astfel încat să existe satisfacții pentru toți cei implicați în această relaționare, suntem simpli mijlocitori între aceștia.
  Simplii suntem noi, dar nu și munca noastră.

Avem nevoie de mai mult timp ?!