SERVICII de PUBLICITATE OFERITE:

Bannere de mari dimensiuni, tiparite full color, cu finisaje capse, tiv și fante de aerisire sau banere tip mesh pentru imprejmuire locație.
Ideale pentru afisaj stradal, firme constructii din Constanta, garduri si panouri mari, delimitare teren sau separare zona de lucru și accesul pietonal. Aceste bannere au și rol de reclama pentru viitoarele proiecte de tipul construcțiilor noi in zonele urbane/rurale si in zonele aflate in dezvoltarea unui cartier imobiliar din Constanța, Mamaia, Mangalia, Navodari, Palazu, Ovidiu, Saturn, Olimp, Constanța dar au si rol de protejarea lucrarilor de constructie din Constanta.

Reclame luminoase cu litere volumetrice.
Reclamele luminoase sunt prevăzute cu o față din plexiglas alb translucent sau sunt decorate cu autocolant de diferite culori și iluminare led. Acestea pot avea orice dimensiune iar lumina led din interior le conferă un aspect deosebit față de reclamele simple.
De foarte multe ori reclama luminoasă îl ajută pe clientul final să identifice mult mai ușor locația unui magazin sau a unui spațiu, indiferent de destinația acestuia: cabinet medical, salon de înfrumusețare, supermarket, magazin vestimentar, fast-food, spălătorie auto, beach bar, etc.

Distribuire materiale publicitare în mall-uri, pe plajă, stradal sau la cutii poștale.
Realizare campanii publicitare de sampling sau dropmail în orașele: Constanța, Năvodari, Mangalia, București, Brașov, Oradea, Cluj, Timișoara, Craiova, Călărași, Iași, Bacău, etc.
Echipa de distribuire materiale publicitare este coordonată de supervizor care raportează periodic numărul de pliante distribuite, zonele abordate, se îngrijește de atingerea obiectivelor sau a publicului țintă. Materialele care se distribuie sunt: flyere, pliante, broșuri, reviste sau cataloage care conțin reclama clientului dar și promoționale pentru sampling. Pentru distribuirea în mall-uri sau pe plajă promoterii pot fi echipați cu vestimentație personalizată conform brandului. 

Placarea cu panouri de tip bond a spațiilor comerciale.
Aceasta se face cu materiale bond de diferite culori și modele care îmbinate conform specificațiilor branding-ului conferă locației un stil modern, unic și ușor de identificat.
Fațada ventilată cu bond are rolul de a pune în valoare elementele de culoare specifice brandului și de a împrospăta vizual aspectul, rezultat obținut prin îmbinarea casetelor de tip bond.
Prin mijloacele tehnice specifice casetele de bond se pot îmbina cu elemente din plexiglas, iluminare led sau se pot colanta și se poate obține o reclamă luminoasă încastrată la dimensiuni mari, ușor de întreținut. Aceste elemente le punem în aplicare atunci când realizăm un proiect de branding al unei locații, indiferent de destinația acestuia: cabinet medical, salon de înfrumusețare, supermarket, magazin vestimentar, fast-food, spălătorie auto, beach bar, etc.

Inscripționare autoturisme, autoutilitare, autobuze și alte utilaje.
Inscripționarea se face cu autocolant laminat, simplu sau cu autocolant turnat în masă, ceea ce conferă o rezistență sporită în timp asupra materialului aplicat. Se poate colanta cu orice culoare din paletar și la orice dimensiune. 
Autoturismele se colantează de obicei cu sigla și anumite date de contact ale firmei, ceea ce reprezintă practic o reclamă gratuită, aflată în mișcare, pe care clientul final și-o face prin intermediul acesteia. 
În funcție de destinație se folosesc autocolante speciale pentru diferitele mijloace de transport cum ar fi: tir-uri, skyjet-uri, bărci, vagoane tren, avioane sau elicoptere, care necesită un autocolant cu o aderență polimerică diferită.

Vitrine magazin și geamuri colantate.
Suprafața expusă stradal a vitrinelor folosește în scopul promovării serviciilor și produselor oferite. Decorarea vitrinelor sau a geamurilor unui spațiu se poate face cu autocolante de diferite tipuri: autocolant opac, autocolant translucent, autocolant imitație de geam sablat, autocolant perforat (window graphic – care permite trecerea luminii), autocolant tipărit sau autocolant decupat și aplicat cu folie de transfer. 
Geamurile colantate reprezintă într-o anumită măsură interfața dintre interior și stradal, permițând afișarea spre exterior a unor informații sau a unor elemente specifice magazinului.
Un geam colantat corespunzător poate transmite o poveste editată grafic.

Bannere, mesh-uri, autocolante, afișe, steaguri.
Bannerele publicitare au un rol semnificativ asupra succesului unei afaceri sau al unui
eveniment. 
În funcție de aplicabilitate bannerele pot fi realizate față/verso sau simplă față, fiind prevăzute cu tiv și capse de prindere. 
Atunci când se dorește amplasarea unei reclame pe o suprafață mare a unei clădiri prevăzute cu ferestre, atunci soluția potrivită este realizarea unui mesh. 

Steagurile sunt tipărite pe materiale ușoare, speciale pentru acest tip de reclamă. 

Prosoape personalizate, steaguri, tricouri și echipamente personalizate prin broderie, rucsaci personalizați.
Se pot personaliza prosoape de plajă sau de hotel cu logo-ul sau imaginea dorită prin imprimare directă pe suprafața prosopului. Prosoapele personalizate pot avea dimensiuni între 70 cm – 140 cm. Prin același procedeu de imprimare se pot personaliza, rucsaci, bandane, fulare, echipamente, șervețele de ochelari sau alte textile.
Personalizarea se poate face prin diferite procedee de imprimare, atent selectate în concordanță cu specificul comenzii: imprimare digitală, broderie, flexo, serigrafie, imprimare UV sau ecosolvent. 

Sisteme spider, pop-up, roll-up, panouri plexiglas, cuburi plastic, stand-uri de prezentare.
Sistemele expo prezintă un aspect deosebit al produsului pe care dorim să îl promovăm. Sistemele de afișaj de tip pop-up, spider sau roll-up se asamblează rapid, ușor și pot fi amplasate (de obicei la interior) oriunde este nevoie de afișarea unei reclame de efect. 
Panourile din plexiglas pot fi folosite acolo unde se dorește un afișaj pe o suprafață netedă, dreaptă sau curbată. Plexiglasul este folosit și în realizarea unor suporți sau pereți transparenți. Prin gravarea plexiglasului, în combinație cu lumina led se pot obține efecte vizuale deosebite. 
Standurile de prezentare sunt ideale pentru campaniile de publicitate, sampling în mall sau pe plajă acolo unde promoterii etalează materiale promoționale.

Flyere, pliante, broșuri, cărți de vizită, mape de prezentare, etichete.
Indiferent de tiraj, materialele publicitare se pot tipări pe diferite tipuri de hârtie: lucioasă sau mată. În tipografie în funcție de specificațiile comenzii se alege varianta optimă raportată la 4 factori: calitate, preț, cantitate, timp de execuție. Astfel lucrările se tipăresc pe utilaje de tip offset sau digital. Tipărirea pliantelor se face după obținerea bunului de tipar, acordat de beneficiarul comenzii.
Acest tip de reclamă, realizată prin intermediul tipăriturilor sub formă de flyere sau pliante, își atinge obiectivul prin oferirea de informații asupra unui produs sau serviciu promovat. Unele printuri sunt folosite ca taloane de reducere sau modalități de fidelizare a clienților.

Direcționale, panouri info, plăcuțe SSM, semne indicatoare, avertizoare, autocolante de podea.

Signalistica este foarte importantă în orice locație, fie că vorbim de un spațiu comercial din mall, o hală industrială, un salon, sală de teatru, incinta unei fabrici, aeroport, în parc sau pe stradă. Cele mai multe dintre locații trebuiesc dotate cu signalistica corespunzătoare pentru a avea o bună desfășurare a activității în condiții de siguranță. 
Panourile de signalistică oferă informații utile și sunt realizate conform cerințelor pentru locațiile în care sunt amplasate. Plăcuțele de semnalizare se realizează din mai multe tipuri de materiale, în funcție de locul unde vor fi amplasate, astfel ele pot fi: fluorescente, reflectorizante, simple, laminate (floorsticker), translucente pe suport flexibil sau rigid din plastic sau aluminiu, iar în funcție de publicul către care se adresează acestea se pot personaliza printr-o grafică de tip simbol, amuzantă sau cu imagini reale.
Indicatoarele ieșite din tipar sunt cele care atrag atenția în mod particular și reușesc să transmită mai bine mesajul dorit.

Un brand se remarcă prin identitatea vizuală: logo, culori, fonturi, motive, simboluri, layout-uri. 
Toate elementele de comunicare trebuie să fie constituite într-o direcție unitară, astfel încât fie că vorbim de logo afișat în mediul online, cărți de vizită, bannere sau o simplă mașină colantată, toate întăresc brandul unei companii. 
Culorile selectate sunt menite să diferențieze personalitatea de brand, iar logo-ul ajută la identificarea acestuia. 
Sunt multe aspecte care trebuie luate în considerare și care ajută la dezvoltarea unui brand durabil. Orice campanie de branding începe cu o poveste. Noi suntem dispuși și bucuroși să o ascultăm..

Copyright MEDIAPIO  – 2021